Puisi Cinta Dan Airmata(MILA)

Puisi Cinta Dan Airmata(MILA)
Aku adalah Aku bukan kau dan juga bukan dia tapi Aku.

Minggu, 22 April 2012

HAMPA

Relungku terasa hampa
Sejak kau tiada lagi menyapa
Yang ku rasa hanyalah sepi
Dan gundah dalam hati
Malam ini sang bayu enggan menyapa
Bintang dan bulanpun hilang dibalik awan hitam
Bersama heningnya malam
Ku panjatkan seuntai do'a
Tuhan....
Tolong bawalah dia kembali
Aku ingin dia membawakan hati dan cintaku
Yang telah dia bawa pergi
Namun bila dia telah tiada dibumi
Ku ingin dia kembalikan hati yang suci
Bersama sebercak mentari dipagi hari

Aku masih menanti sapamu
Diantara desir angin malam ini
Tapi tiada dan siapapun yang hadir dan mampir
Memberikan salam rindu itu
Aku terluka......
Aku pikir diriku istimewa dihatimu
Ternyata Aku memang kau anggap biasa
Harapku pun kini menjadi abu
Yang hilang ditiup angin di tengah pekatnya malam.


Minggu,22.April.2012

Tidak ada komentar:

Posting Komentar