Puisi Cinta Dan Airmata(MILA)

Puisi Cinta Dan Airmata(MILA)
Aku adalah Aku bukan kau dan juga bukan dia tapi Aku.

Senin, 24 September 2012

DIMANAKAH CALON IMAMKU

Duhai dikau calon imamku
Dengarkanlah suara hatiku memanggilmu
Dikau yang selalu aku rindu
Namun ku tak tau dikau dimana
Adakah disana kau merindukanku!!
Seperti aku yang selalu merindukan kehadiranmu
Wahai Tuhanku Yang Maha Kasih
Dimanakah belahan hatiku!!
Adakah ia berada didekatku
Atau ia berada jauh dari pandanganku
Bila ia berada jauh dari pandanganku
Tolong dekatkanlah ia padaku
Dan jika ia telah di dekatku
Tolong rapatkanlah aku dengannya
Agar hatiku tak lagi dipenuhi tanda tanya
Tuhan.....
Perkenankanlah aku dipersunting olehnya
Oleh dia yang berhati berlian
Dalam ikatan nan suci
Halalkanlah aku dan dia
Tanpa ada lagi kata haram.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar